Sporthal Hoogkerk

Boeken van de sporthal en het gymlokaal in de vensterschool Hoogkerk kunt u niet via het Dorpshuis doen. U moet daarvoor contact opnemen met de afdeling Sport050 van de gemeente Groningen. Online boeken kunt u via https://www.sport050.nl/sportlocaties/sporthallen/sporthal-hoogkerk

Tijdens de sportactiviteiten in de sporthal zijn de bar en de sportkantine van het Dorpshuis geopend. Wanneer u extra wensen heeft in de hal of in de sportkantine kunt u contact met ons opnemen via info@dorpshuishoogkerk.nl of maak ze kenbaar via het contactformulier.

Denk daarbij eens aan een omroepinstallatie in de hal of een spreekinstallatie in de sportkantine voor de prijsuitreiking, maar ook aan speciale cateringwensen aan de bar en in de sportkantine (voor de jury, medewerkers, vrijwilligers en/of deelnemers).

Via ons interne tv systeem is het mogelijk de standen van uw toernooi direct zichtbaar te maken. Ook is het mogelijk in de kantine via grootbeeld de wedstrijden in de hal te volgen. Neem contact op voor de mogelijkheden.

Ook is het mogelijk om na de sport gebruik te maken van ons dakterras voor een barbecue. U mag daarbij zelf aan het vuur staan, maar desgewenst kunnen wij ook uw eten verzorgen. Vraagt u naar de arrangementen.

Gebruik van de sporthal is onderhevig aan de corona richtlijnen voor sport. Zie op de website van SPORT050 voor actuele informatie.