Zalenverhuur

In verband met de richtlijnen rond COVID-19 en het bijhouden van afspraken kunt u tot uiterlijk twee dagen vooraf reserveren.

Het Dorpshuis beschikt over meerdere ruimten die u kunt huren met diverse faciliteiten. De ruimten zijn zeer geschikt voor vergaderingen en trainingen, maar ook voor (bedrijfs)feesten. Als u een zaal huurt, kunt u tegen meerprijs gebruik maken van een beamer, met scherm en laptop en van een geluidsinstallatie, inclusief (dasspeld)microfoon.
Dorpshuis Hoogkerk zorgt ook voor de catering tijdens uw activiteit. Wij bieden lunches, geheel verzorgde buffetten en diverse receptiemogelijkheden.
Heeft u Interesse? Neem op werkdagen tussen 10.00 en 16.00 uur contact op via planning@dorpshuishoogkerk.nl of bel naar 06-22125197. Op WhatsApp berichten wordt niet gereageerd.

Voor het bespreken van de sporthal of het gymlokaal kunt u contact opnemen met Sport050 van de gemeente Groningen via https://www.sport050.nl/sportlocaties/sporthallen/sporthal-hoogkerk . Aanvullende informatie over onze faciliteiten bij het huren van de sporthal en het gymlokaal vindt u ook elders op deze website.

Het huren van De Strinke, ons “filiaal” aan de Peizerweg is op dit moment helaas niet mogelijk. Informatie over De Strinke vindt u ook elders op deze website.

Verhuur aan particulieren (verjaardagsfeesten, bruiloften etc) is helaas niet toegestaan. Commerciële verhuur (aan bedrijven) is beperkt toegestaan (neem contact op via info@dorpshuishoogkerk.nl voor de mogelijkheden).

Grote Zaal

De Grote Zaal is geschikt voor vergaderingen, presentaties, theatervoorstellingen, muziekvoorstellingen, dans en kleine (niet commerciële) beurzen. De maximum capaciteit bij vergaderingen en voorstellingen is 150 personen wanneer er tafels in de zaal geplaatst worden, en 200 personen in een theateropstelling met alleen stoelen, of zonder stoelen. Er is een podium met theaterlicht en geluid. Het is mogelijk achter op het podium een grote projectiewand te plaatsen. Een vaste beamer is aanwezig.  De zaal is op te delen in meerdere segmenten, dus deelverhuur is mogelijk. Zo is het ook mogelijk het voorste deel van de Grote zaal bij het Sportcafé te betrekken. Informeer bij ons naar de mogelijkheden.

In verband met de geldende COVID-19 richtlijnen is de maximumcapaciteit van gehele ruimte momenteel 42 personen.

Sportkantine

De Sportkantine is geopend tijdens sportactiviteiten in de sporthal Hoogkerk. Aansluitend aan het Sportcafé kunnen sporters en toeschouwers hier vertoeven om iets te eten of te drinken. Buiten dit gebruik om kan de sportkantine gehuurd worden, ze is geschikt voor vergaderingen, presentaties en recepties tot maximaal 60 personen. Ook verzorgen wij hier warme of koude buffetten, zoals bijvoorbeeld ons bekende satébuffet of een stamppotbuffet. Vanuit de kantine is uitzicht op de sporthal mogelijk. De Sportkantine geeft tevens toegang tot ons dakterras, met overkapping voor rokers. Het dakterras kan worden gebruikt voor bijvoorbeeld een geheel verzorgde barbecue. Er is een vaste beamer met geluid, waarop eventueel ook livebeelden vanuit de sporthal kunnen worden vertoond. Denk u eens aan het houden van de prijsuitreiking na uw sportdag of toernooi. In verband met de geldende COVID-19 richtlijnen is de maximumcapaciteit van deze ruimte momenteel 14 personen.

Handenarbeid

Ons lokaal voor handenarbeid is naast het houden van creatieve bezigheden ook zeer geschikt voor kleine vergaderingen, presentaties en trainingen tot maximaal 20 personen. Een beamer en scherm zijn vast aangebracht en apart bij te huren. Ook vergaderen met lunch behoort tot de mogelijkheden. In verband met de geldende COVID-19 richtlijnen is de maximumcapaciteit van deze ruimte momenteel 6 personen.

Het Suykercafé

Het Suykercafé is op werkdagen geopend van 08.00 tot 13.15 uur. U kunt op deze tijden vrij binnenlopen om medebuurtbewoners te ontmoeten en samen een kop koffie of thee drinken, wellicht met iets er bij…. Denkt u eens aan het maken van een afspraak met medecursisten voor uw aktiviteit aan, of na afloop. Of wellicht kunt u hier onder het genot van koffie, thee en een broodje wachten op u kind dat aan de peutergym deelneemt. Tussen 8.00 en 9.30 uur kunt u ontbijten en tussen 11.30 en 13.15 uur kunt u lunchen in het Suykercafé. We bieden ook luncharrangementen aan. Buiten deze openingstijden is het mogelijk het Suykercafé te huren voor vergaderingen, presentaties of bijvoorbeeld een receptie. Het is ook mogelijk buiten de openingstijden een luncharrangement voor groepen te realiseren, zo kunt u bijvoorbeeld lunchen èn vergaderen….

Overige

Naast het aanbod van onze eigen zalen en ruimtes kunnen wij nog vergaderfaciliteiten en spreekkamers bieden in samenwerking met de Vereniging Wijkopbouw Hoogkerk (VWH), die hiervoor haar vergaderruimtes beschikbaar stelt. Boeken kan via ons.

Voor vergaderingen en presentaties beschikken wij over diverse hulpmiddelen. Dit kan gaan van flipovers en kleinen audiovisuele oplossingen (DVD-spelers, laptops icm beamers) tot spraakapparatuur (ook voor in de sporthal bij bijvoorbeeld een toernooi) tot het uitversterken van een band (Grote Zaal). Ook hebben wij de beschikking over een groot aantal losse podiumdelen. Desgewenst kan er gebruik worden gemaakt van internetaansluiting; zowel gedraad als via WiFi.

Actuele bezetting

Alle bezoek aan het Dorpshuis Hoogkerk is gebonden aan de landelijk geldende beperkingen in verband met COVID-19. Je bent verplicht bij binnenkomst de desinfectiezuilen te gebruiken. Verder verwachten wij van alle bezoekers, dat zij de geldende RIVM richtlijnen respecteren, de aangegeven looproutes volgen en aanwijzingen van onze medewerkers opvolgen.

Heb je corona gerelateerde klachten, blijf dan thuis!

Aan het onderstaande overzicht kunnen geen rechten worden ontleend.